Insamling till Eslövs ridklubb

Under Rotaryåret 16-17 har vi samlat in pengar till Eslövs ridklubbs handikappridning via vårt lotteri. Insamling avslutades på ett besök på Eslövs Ridklubb den 2 juni 2017.

Programmet den 2 juni började med en liten riduppvisning som genomfördes av några av klubbens elever.

I samband med lunchen berättade Göran Ottosson om ridklubbens historia. Ridhuschefen Marie Olsson talade om deras verksamhet och ordföranden Henrik Sanden berättade om framtiden för ridklubben.

Det trevliga mötet avslutades med att en väldigt glad Marie Olsson fick mottaga en check om 20 000 kr som var resultatet av vår insamling.