Nu har vi börjat våra möten i klubben för den kommande hösten.
Förra vecka var vi 10 (en gäst) närvarande på Bowlinghallen samt fem närvarande via länk. Bowlinghallen mötte upp bra och tekniken fungerade. Kändes riktigt bra att komma igång. Information kring mötet kommer i veckobrevet.
Det går att närvara vid mötena både genom att komma till Bowlingrestaurangen och genom att vara med digitalt. Det krävs föranmälan om man tänker närvara på restaurangen bland annat för menyval och restaurangen har ändrat sina rutiner så att vi uppfyller alla krav som ställs på ett restaurangbesök idag.
Vi skickar ut information till alla medlemmar inför veckomötena om hur man ska anmäla sig.
Vi är medvetna om situationen som råder med pandemin och vi får utvärdera varje vecka hur vi kan ha våra möten och om vi får justera i dessa.

Nu hoppas jag Ni alla njuter av sommarens augustidagar.

Hälsningar
Jan Krappe