Solen strålar ännu en gång över klubben och lyser upp presidentskiftet som genomfördes på Bränneriet den 17 juni 2022.
Annika Lundeslöf lämnade över presidentskapet och ansvaret till Joakim Petersson. Att ha roligt blir Joakims tema, kommande år, under hans ledarskap.
Vi träffades på Bränneriet i Eslöv med ett strålande väder och god uppslutning vid årets presidentskifte.  Ett välkomstbubbel serverades och ett trevligt mingel började mötet.
Vi satte oss till bords och blev serverade en riktigt somrig lunch bestående av fläskfilé med kalla grönsaker. Till dessert fick vi inbakad rabarber med vaniljgrädde, toppad med skivade jordgubbar. Delikat!

Två nya medlemmar, Bahar Razi-Larsson och Mikael Bladh, blev hjärtligt välkomnade och Leif tände två nya ljus för våra nya medlemmar.

Tre "Paul Harris Fellow" delades ut. De förtjänta deltagarna var My Hedenskog och Bengt Nimander som tilldelades Paul Harris Fellow med safir därefter tilldelades Jan Krappe Paul Harris Fellow samt Rotary Doctors Fellow.

Under mötet blev Håkan Bäckström firad med sång och present för sina unga 70 år.

Ett särskilt tack gick till Klubbtjänst som verkligen har jobbat och givit oss flera trevliga arrangemang under året. Tyvärr kunde inte alla klubbtjänsts medlemmar närvara. Saknade var, Hans Lingegård, Alexandra Stenram och Carina Lindh.

Avgående styrelsen blev avtackad av presidenten och fick var sin flaska med balsamvinäger från Eslövs Vinäger.

Den nya styrelsen presenterades och spred sin energi inför kommande år där skratt och trevnad utlovas.